Kỹ năng


Mô tả công việc

- Is an important factor in receiving information, requesting support and development from customers or from the business department.
- Master the entire operating system at the company and the main support of the first support information groups to handle customer requests.
- Develop complete processing procedures, updated instructions, and step-by-step documents to quickly handle customer requests.
- Relax feedback from customers to improve, suggest effective solutions towards
- Regularly improve knowledge through self-study and exchange between Teams.
- Make weekly reports on completed work
- Other tools can be discussed during the interview.
- Client/Project Domain: UQV.

Yêu cầu công việc

· Around 1 year of experience or less.
· Receive inbound requests through channel like on email, Google/Teams chat or any other chat means based on a documented process.
· Logs, categorizes, prioritizes, tracks, and routes:
o Incidents reported by user.
o Alarms raised by monitoring tools.
o Support tracks tickets until successfully resolved.
· Implement basic, documented break-fix tasks along the lines of following a documented process.
· Escalate to L2 depending on an unexpected result of a documented process.
· English: Good, Communicate Fluent
· Time working: Monday - Friday (8h00am - 5h00pm)

Thời gian làm việc


Quyền lợi ứng viên

Package 14 salary months
Extra package per year
Young and dynamic working environment.
Continuous development of hard and soft skills through work and professional training.
Opportunity to approach the newest technology trends
Exciting leisure: sports and art events, football club, family day…
The company’s labor policy is completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (Company trip, Holidays, etc.)

Địa chỉ làm việc

Quận 1 & Quận 10, TP.HCM

Sao chép đường dẫn để chia sẻ:


Việc làm cùng kỹ năng

[Fri - Tue] IT Helpdesk / Support onsite Quận 1 & Quận 10

  • 15-25 triệu
  • Hồ Chí Minh
- Is an important factor in receiving information, requesting support and development from customers or from the business department. - Master the entire operating system at the company and the main support of the first support information groups to handle customer requests. - Develop complete processing procedures, updated instructions, and step-by-step documents to quickly handle customer requests. - Relax feedback from customers to improve, suggest effective solutions towards - Regularly improve knowledge through self-study and exchange between Teams. - Make weekly reports on completed work - Other tools can be discussed during the interview. - Client/Project Domain: UQV.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

IT Operation (AWS)

  • 10-15 triệu
  • Hà Nội
1. Vận hành hệ thống theo yêu cầu của Công ty và Khách hàng. - Chịu trách nhiệm vận hành các ứng dụng cho dự án Camera tích hợp AI với AWS; - Phối hợp xây dựng, phát triển các ứng dụng cho dự án Camera tích hợp AI; - Triển khai cài đặt, chuẩn đoán phần mềm và xử lý các lỗi phần mềm. 2. Nghiên cứu và đưa kết quả nghiên cứu theo yêu cầu - Vận hành hệ thống cho sản phẩm liên quan đến công nghệ cho dự án Camera tích hợp AI - Nghiên cứu công nghệ mới để nâng cao kỹ năng cá nhân cũng như để ứng dụng vào dự án. 3. Hỗ trợ bộ phận kinh doanh và tư vấn khách hàng thực hiện các công việc liên quan đến các ứng dụng và phần mềm giải pháp. 4. Thực hiện các công việc khác theo sự phân công của trưởng bộ phận.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Mức lương

15-25 triệu

Thông tin

  • Kinh nghiệm 1 năm
  • Trình độ Không yêu cầu
  • Vị trí Junior
  • Loại công việc
  • Hình thức Full-time
  • Hạn nộp hồ sơ 2024-07-12
  • Số lượng 1 người
  • Quy trình phỏng vấn 1 vòng
Báo cáo lỗi