Kỹ năng


Mô tả công việc

- Studying business functions; gather, understand business process requirements according to company standards.
- Analyze and clarify requirements, constructing workflow charts and diagrams to automate or improve existing systems/procedures.
- Recommend potential solutions for the specified business requirements. Determine system change
- requirements and impact. Take part in designing stages and implementing projects.
- Effectively communicate with IT development teams, vendors and business users to deliver functional requirements like GUI designs, system testing; possibly perform SIT if needed.

Yêu cầu công việc

- Have experience about Dynamics 365 from 4years
- Good communication skills in English.

Thời gian làm việc

Trong tuần: Từ thứ 2 - thứ 6

Trong ngày: Từ 08:30 giờ - 18:00 giờ


Quyền lợi ứng viên

- No need to try a job, get an official job with 100% salary
- Opportunities onsite and working with big customers, advanced technology, self-development...
- The opportunity to work in groups with many leading experts in the field of domestic and international IT.
- Opportunity to implement ambitious projects in many countries, exposure to the latest technologies and learn from good colleagues.
- Working in a young, vibrant, modern and multicultural environment; Communication activities and events on holidays take place regularly.
- Opportunity for advancement based on ability with corresponding increase in rank and salary increase.
- Have the right to participate in soft skills training courses (logical thinking, creative thinking, communication skills, project management skills, negotiation skills…) and Japanese language classes.
- And many other attractive benefits...

Địa chỉ làm việc

Remote

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Mức lương

25-35 triệu

Thông tin

  • Kinh nghiệm 4 năm
  • Trình độ Không yêu cầu
  • Vị trí Senior
  • Hình thức Full-time
  • Hạn nộp hồ sơ 2023-12-31
  • Số lượng 1 người
  • Phỏng vấn 2 vòng
Hỗ trợ ứng tuyển
Hr Admin

Nguyễn Thanh Thảo

Hr

Đào Thị Thu Phương

Báo cáo lỗi

Sao chép đường dẫn để chia sẻ:


Việc làm cùng kỹ năng

Technical Support

  • 10-15 triệu
  • Hà Nội
- Hỗ trợ khách hàng thông qua việc giải đáp, hỗ trợ sử dụng web app cho eCommerce (Shopify, Magento, WooCommerce) qua live chat. - Lắng nghe feedbacks của khách hàng và đề xuất giải pháp tới trưởng nhóm Customer Support. - Hỗ trợ và giải quyết các vấn đề của khách hàng liên quan đến sản phẩm của team trên shopify store và trên app (sử dụng HTML CSS và Javascript). - Làm việc và tương tác với team để giải quyết vấn đề của khách hàng một cách nhanh nhất.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem