Kỹ năng


Mô tả công việc

Time working & working location:
- Time working: Mon - Fri: 09.00 am to 06.00 pm
- Working 3 days/week in Binh Duong plant, and 2 days/week in HCM Head Office
- Binh Duong Plant: 27  Street No.3, VSIP II, Hoa Phu Ward, Thu Dau Mot City, Binh Duong
- HCM Head Office: Flemington Tower, 9th Floor, 182 Le Dai Hanh St., Ward 15, Dist. 11, HCMC
- Shuttle bus provided: Departing from HCM Head Office at around 07.00 am
 
Essential Duties and Responsibilities:
- Scope of work: 30% helpdesk + 70% admin and vendor coordinator.
- Be responsible for handling the first level of supporting or troubleshooting.
1. ISP --> Internet issue (each of offices)
2. CCTV --> Contact vendor for onsite or online
3. Printer, Photocopy, scanner machine; Tivi, Projector; Cisco phone
4. IT purchasing: New computer, computer repair; Adapter, mouse, keyboard ordering
5. IT service desk: Password reset; OneDrive issue; MS Team; Application issue (Axapta; K4; WABS; HR Payroll;BPM workfows)
6: New laptop setup; ADC domain join; MS O365 license assign. etc..
7. IT Budget: PO and Payment Voucher; Capex and payment submit;
8. IT fixed asset
- Other duties may be assigned as required.

Yêu cầu công việc

Requirements:
Be certified or holding the “certificate of completion” for one of the following certifications: MSCA or CCNA
At least 03-year experience as IT support or IT helpdesk
Able to communicate in English at intermediate level

Thời gian làm việc

Trong tuần: Từ thứ 2 - thứ 6


Quyền lợi ứng viên

Benefits:
Salary US$550 - 600 per month, negotiable upon suitability
13th month/bonus etc depending on performance of the Company and the individual staff
SI Contribution subject to Vietnam Labor Code
Free uniforms provided.

Địa chỉ làm việc

At the client'site

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Mức lương

10-20 triệu

Thông tin

  • Kinh nghiệm 2 năm
  • Trình độ Đại học
  • Vị trí Middle
  • Hình thức Full-time
  • Hạn nộp hồ sơ 2024-09-28
  • Số lượng 1 người
  • Phỏng vấn 2 vòng
Hỗ trợ ứng tuyển
Báo cáo lỗi

Sao chép đường dẫn để chia sẻ:


Việc làm cùng kỹ năng

Technical Support

  • 10-15 triệu
  • Hà Nội
- Hỗ trợ khách hàng thông qua việc giải đáp, hỗ trợ sử dụng web app cho eCommerce (Shopify, Magento, WooCommerce) qua live chat. - Lắng nghe feedbacks của khách hàng và đề xuất giải pháp tới trưởng nhóm Customer Support. - Hỗ trợ và giải quyết các vấn đề của khách hàng liên quan đến sản phẩm của team trên shopify store và trên app (sử dụng HTML CSS và Javascript). - Làm việc và tương tác với team để giải quyết vấn đề của khách hàng một cách nhanh nhất.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Tuyển Dụng Kế Toán Tổng Hợp - Phát Triển Sự Nghiệp Cùng KFSP

  • Dưới 7 triệu
  • Hồ Chí Minh
- Hạch toán xử lý chứng từ, quản lý sổ sách, thực hiện kê khai, nộp thuế theo quy định pháp luật cho công ty. - Lập báo cáo tài chính định kỳ. - Thực hiện quản lý Công nợ, Nhân sự, Hợp đồng.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem