Kỹ năng


Mô tả công việc

- The single point of contact for customers.
- Keeping both the customer and the team informed about the needs and changes.
- Support teams in understanding the customer’s needs.
- Helping in understanding the already existing process, which is beneficial for both sides.
- A front face of the delivery to the customer and vice versa; Measure, Monitor and Report Customer Satisfaction; Suggest corrective actions based on SLA and KPI reports.
- Ideate for Continuous Improvement.
- Identify opportunities for cross sales and up sales.
- Detailed information will be discussed further in the interview.

Yêu cầu công việc

- Minimum 4 years experience in customer facing role.
- Solid understanding of project management and experience in waterfall and agile methodologies. Working experience in onshore offshore delivery model.
- Proven written /verbal communication and presentation skills.
- Ability to hire, mentor and retain high performers.
- Expertise to supervise delivery and support projects.
- You love collaborative environments that use agile methodologies to encourage creative design thinking and find innovative ways to develop with cutting edge technologies.
- Ambitious individual who can work under their own direction towards agreed targets/goals and with creative approach to work
- Intuitive individual with an ability to manage change and proven time management.

Thời gian làm việc

Trong tuần: Từ thứ 2 - thứ 6

Trong ngày: Từ 08:30 giờ - 18:00 giờ


Quyền lợi ứng viên

- No probationary period, receive 100% official salary, Onsite allowances 100.000 VND/day
- Opportunities onsite and working with big customers, advanced technology, self-development...
- The opportunity to work in groups with many leading experts in the field of domestic and international IT.
- Opportunity to implement ambitious projects in many countries, exposure to the latest technologies and learn from good colleagues.
- Working in a young, vibrant, modern and multicultural environment; Communication activities and events on holidays take place regularly.
- Opportunity for advancement based on ability with corresponding increase in rank and salary increase.
- Have the right to participate in soft skills training courses (logical thinking, creative thinking, communication skills, project management skills, negotiation skills…)
- And many other attractive benefits...

Địa chỉ làm việc

Liễu Giai, Ba Đình, Hà Nội

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Mức lương

40-60 triệu

Thông tin

  • Kinh nghiệm 4 năm
  • Trình độ Không yêu cầu
  • Vị trí PM - Project Manager
  • Loại công việc
  • Hình thức Full-time
  • Hạn nộp hồ sơ 2023-12-15
  • Số lượng 1 người
  • Phỏng vấn 1 vòng
Hỗ trợ ứng tuyển
Hr Admin

Nguyễn Thanh Thảo

Hr

Đào Thị Thu Phương

Báo cáo lỗi

Sao chép đường dẫn để chia sẻ:


Việc làm cùng kỹ năng

Project Management Officer (PMO)

  • 80-100 triệu
  • Hà Nội
都市 OS (IoT、Integrated Data Platform、Mobile/Web App)設計開発プロジェクトに参画し、下記の 業務を担当いただく予定です。具体的な業務内容については、入社後の伝達を予定しております。 Tham gia vào dự án thiết kế và phát triển hệ thống OS (IoT、Integrated Data Platform、Mobile/Web App) cho thành phố thông minh và phụ trách các nhiệm vụ sau. Nội dung chi tiết công việc sẽ được chia sẻ sau khi vào công ty. <PMO 業務> <Nghiệp vụ PMO> ・プロジェクト管理方針・計画の策定 Thiết lập phương châm kế hoạch quản lý dự án ・開発計画・スケジュール案の策定と進捗管理 Thiết lập kế hoạch lịch trình phát triển và quản lý tiến độ ・開発成果物の品質モニタリング・管理 Giám sát và quản lý chất lượng các sản phẩm phát triển ・人的リソースモニタリング・管理 Giám sát và quản lý nguồn nhân lực của dự án ・会議体コーディネーション・プロジェクト情報共有・展開・リマインド Điều phối các cuộc họp, chia sẻ triển khai các thông tin liên quan đến dự án ・プロジェクトのリスク管理及びその対応策の提示 Quản lý các rủi ro của dự án và đề xuất các phương thức đối ứng cho các rủi ro ・オンライン面接可否:可 ・面接回数:2 回予定 ・面接予定者:日本人・ベトナム人(両方)

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

PM - N2 Japanese

  • 50-70 triệu
  • Hà Nội
● Project work scope management (including variable work scope depending on the original work scope) ● Communicate with clients for hearing requirements, report the progress and quality of the project to the clients ● Proactive can-do attitude and high sense of organization and responsibility ● Fluent in Japanese (N2 or N1). ● Estimating and planning the project implementation ● Manage schedule, quality, and personnel to ensure the successful completion of the project ● Provide appropriate document management, work management, resource management, and risk management measures ● Ensure the transmission of information (project requirements, communication, other issues) between clients and the project team is smooth and timely.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem