Kỹ năng


Mô tả công việc

Helix Mesh is currently offering an exciting permanent opportunity for Software QA based in Ho Chi Minh City. We are seeking for a Software QA who is proficient in
manual testing workflows (e.g., Postman), English-speaking, experienced in software testing. This position will work on projects including Swan Chain, Nebula Block according to company requirements.
Location: District 4, Ho Chi Minh City, Vietnam (Helix Mesh, a branch of Swan and Nebula Block)
Work Location: In person (all business days)
Key Responsibilities:
● Conduct thorough testing of our APIs and websites
● Collaborate closely with the Project Manager and development team to identify,
document, and communicate bugs and issues.
● Work with the Project Manager to prioritize bugs and track resolution progress.
● Provide clear and actionable feedback to developers to facilitate prompt fixes and
improvements.
● Maintain detailed testing documentation and reports on testing results.
Thời gian làm việc:
Thứ 2 - Thứ 6 (từ 09:00 đến 18:00)
Due to the nature of the job, business requirements, or the needs of the organization/department, you may involve various time shifts to coordinate with Canada Team and be available in EST/DST time zone in case of such necessity.

Yêu cầu công việc

● 3+ years of related work experience (Intermediate level or higher)
● Experience in software testing, preferably in backend systems.
● Familiarity with Postman.
● Experience testing user interfaces (UI/UX)
● Experience using test management tools (Jira/ X-Ray)
● Knowledge of test automation software (Selenium, Cucumber, Gherkin)
● Understanding of Scripting Languages (Python)
● Excellent communication skills, with the ability to effectively convey issues to
both technical and non-technical stakeholders.
● Knowledge of databases and SQL is a plus.
● Experience in Web3 testing is a plus.

Thời gian làm việc

Trong tuần: Từ thứ 2 - thứ 6


Quyền lợi ứng viên

● Competitive salary: up to 23,000,000 VND (gross).
● Parking fee
● Participate in social insurance, health insurance, and unemployment
insurance as per regulations.
● Annual leave, holidays, and Tet break according to company regulations and
current laws.
● Equipment for work.
● Great opportunity to develop career, collaborate with English speaking
developers .
● Opportunity to collaborate with a professional and experienced team
headquartered in Canada. Exposure to cutting-edge technology and
innovative projects in the AI, blockchain, and high- performance computing
industries.
● A chance to contribute to a global company serving international clients in
these dynamic sectors.

Địa chỉ làm việc

Tầng 1, Tòa nhà H3 - 384 Hoàng Diệu, Phường 06, Quận 4, TP.HCM

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Mức lương

Dưới 7 triệu

Thông tin

  • Kinh nghiệm 3 năm
  • Trình độ Đại học
  • Vị trí Senior
  • Hình thức Full-time
  • Hạn nộp hồ sơ 2024-11-09
  • Số lượng 1 người
  • Phỏng vấn 4 vòng
Hỗ trợ ứng tuyển
Báo cáo lỗi

Sao chép đường dẫn để chia sẻ:


Việc làm cùng kỹ năng

Remote Senior Python backend with DevOps

  • 30-40 triệu
  • Tất cả địa điểm
- Participate in customer projects, do work as arranged by PM - Participate in code reviews, mentoring junior developers, and promoting best practices for software development. - Troubleshoot and debug application issues, providing timely resolutions. - Continuously learn and apply new technologies and techniques to improve software development processes.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Chuyên Viên Quản Trị Hệ Thống Google Workspace

  • 10-20 triệu
  • Hà Nội
resolve đang tìm kiếm một chuyên gia có tay nghề cao về các giải pháp Google Cloud/Workspace, Cơ sở hạ tầng CNTT để gia nhập đội ngũ CNTT năng động của chúng tôi. Trong vai trò này, bạn sẽ chịu trách nhiệm quản trị, tối ưu hóa và hỗ trợ môi trường Google Workspace của chúng tôi. Bạn sẽ đóng một vai trò quan trọng trong việc đảm bảo cung cấp các yêu cầu của khách hàng, lập kế hoạch, triển khai và hỗ trợ triển khai Google Workspace liền mạch, tối ưu hóa quy trình làm việc, khắc phục sự cố và cung cấp chuyên môn kỹ thuật cho khách hàng và đối tác. Trách nhiệm chính Trách nhiệm: Hỗ trợ trước bán hàng: • Cộng tác với các nhóm bán hàng để hiểu nhu cầu của khách hàng và đề xuất các giải pháp Google Workspace phù hợp. • Hỗ trợ các bài thuyết trình kỹ thuật, demo và chứng minh khái niệm cho khách hàng tiềm năng. • Giải quyết các truy vấn và mối quan tâm kỹ thuật từ khách hàng tiềm năng. Triển khai & Phát triển: • Dẫn dắt hoặc hỗ trợ các dự án triển khai và di chuyển Google Cloud/Workspace từ các nền tảng tại chỗ hoặc các nền tảng đám mây khác • Phát triển các cấu hình tùy chỉnh, chính sách bảo mật và kiểm soát truy cập • Cộng tác với các nhóm CNTT để tích hợp Google Cloud/Workspace với các ứng dụng của bên thứ ba Hỗ trợ sau bán hàng & Thành công của khách hàng: • Phát triển và duy trì tài liệu triển khai và di chuyển cũng như các bài viết cơ sở kiến thức. • Đào tạo người dùng cuối và quản trị viên về các công cụ và tính năng của Google Cloud/Workspace. • Đóng vai trò là cố vấn kỹ thuật, thông báo cho khách hàng về các tính năng và phương pháp hay nhất mới của Google Cloud/Workspace. • Hỗ trợ khách hàng về quản lý giấy phép, gia hạn và các cơ hội mở rộng

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem