Kỹ năng


Mô tả công việc

- The single point of contact for customers.
- Keeping both the customer and the team informed about the needs and changes.
- Support teams in understanding the customer’s needs.
- Helping in understanding the already existing process, which is beneficial for both sides.
- A front face of the delivery to the customer and vice versa; Measure, Monitor and Report Customer Satisfaction; Suggest corrective actions based on SLA and KPI reports.
- Ideate for Continuous Improvement.
- Identify opportunities for cross sales and up sales.
- Detailed information will be discussed further in the interview.

Yêu cầu công việc

- Minimum 4 years experience in customer facing role.
- Solid understanding of project management and experience in waterfall and agile methodologies. Working experience in onshore offshore delivery model.
- Proven written /verbal communication and presentation skills.
- Ability to hire, mentor and retain high performers.
- Expertise to supervise delivery and support projects.
- You love collaborative environments that use agile methodologies to encourage creative design thinking and find innovative ways to develop with cutting edge technologies.
- Ambitious individual who can work under their own direction towards agreed targets/goals and with creative approach to work
- Intuitive individual with an ability to manage change and proven time management.

Thời gian làm việc

Trong tuần: Từ thứ 2 - thứ 6

Trong ngày: Từ 08:30 giờ - 18:00 giờ


Quyền lợi ứng viên

- No probationary period, receive 100% official salary, Onsite allowances 100.000 VND/day
- Opportunities onsite and working with big customers, advanced technology, self-development...
- The opportunity to work in groups with many leading experts in the field of domestic and international IT.
- Opportunity to implement ambitious projects in many countries, exposure to the latest technologies and learn from good colleagues.
- Working in a young, vibrant, modern and multicultural environment; Communication activities and events on holidays take place regularly.
- Opportunity for advancement based on ability with corresponding increase in rank and salary increase.
- Have the right to participate in soft skills training courses (logical thinking, creative thinking, communication skills, project management skills, negotiation skills…)
- And many other attractive benefits...

Địa chỉ làm việc

Liễu Giai, Ba Đình, Hà Nội

Việc làm cùng kỹ năng

PM (Project Manager)

  • 40-60 triệu
  • Hà Nội
● Phụ trách, quản lý và chịu trách nghiệm chung về toàn bộ dự án được chỉ định. ● Xây dựng và quản lý kế hoạch lịch trình để đảm bảo đúng tiến độ và kế hoạch ● Tạo và quản lý tài liệu trong toàn bộ quá trình phát triển dự án. ● Xác định, theo dõi, quản lý, ngăn chặn và giải quyết sự cố dự án có thể xảy ra. ● Đo lường hiệu suất dự án bằng các công cụ như Backlog, Jira. ● Report cho GM các dự án được chỉ định. ● Hướng dẫn và lên plan, dự đoán những rủi ro có thể phát sinh trong dự án và đưa ra phương án giải quyết. ● Quản lý dự án quy mô nhóm khoảng 15 -> 30 người.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Project Manager_Remote 100%

  • 35-45 triệu
  • Tất cả địa điểm

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Project Manager (Java, React, AWS)

  • 40-60 triệu
  • Hà Nội
This is the development of a so-called core system (B2B system) web system. The architecture is backend: Java, frontend: React, etc. The infrastructure is assumed to be AWS, but since EC2/RDS will be the focus, we do not think special AWS skills are necessary.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Project Manager

  • 40-60 triệu
  • Hà Nội
This is the development of a so-called core system (B2B system) web system. The architecture is backend: Java, frontend: React, etc. The infrastructure is assumed to be AWS, but since EC2/RDS will be the focus, we do not think special AWS skills are necessary.

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Tiền thưởng

Đăng nhập để xem

Mức lương

40-60 triệu

Thông tin

  • Kinh nghiệm 4 năm
  • Trình độ Không yêu cầu
  • Vị trí PM - Project Manager
  • Loại công việc
  • Hình thức Full-time
  • Hạn nộp hồ sơ 2023-12-15
  • Số lượng 1 người
  • Quy trình phỏng vấn 1 vòng
Báo cáo lỗi

Lưu và chia sẻ

Sao chép đường dẫn:

Hotline cho HR và ứng viên

Quét mã QR để mở cuộc trò chuyện trực tiếp với chúng tôi trên Zalo, để được tư vấn hỗ trợ trong quá trình ứng tuyển.

Hotline cho nhà tuyển dụng

Quét mã QR để mở cuộc trò chuyện trực tiếp với chúng tôi trên Zalo, để cập nhật thông tin mới, khuyến mai và tư vấn 24/7 từ Zalo OA.